Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.

Strategic Innovation

Building new Growth Business
Verkaufsrang6717inWirtschaft
5
BuchGebunden
Englisch
A growing number of companies is facing an unprecedented increase of competition. The consequences are: price wars and a commoditization of offers, products and services. How can companies fi nd new ways for future growth within such competitive environment?
The introduction of new business models implies the search for and exploration of new ways to creating value breaking the rules. Our experience:
...mehr
EUR24,90
Lieferbarkeit unsicher

Produkt

KlappentextA growing number of companies is facing an unprecedented increase of competition. The consequences are: price wars and a commoditization of offers, products and services. How can companies fi nd new ways for future growth within such competitive environment?
The introduction of new business models implies the search for and exploration of new ways to creating value breaking the rules. Our experience: conventional strategic projects produce conventional results.
This book provides a framework for strategic innovation: ideas, processes and interventions for building new growth businesses especially for established companies. The case studies of SAP, Lufthansa, Palfi nger and One illustrate the typical challenges of strategic innovation.
Details
ISBN/EAN978-3-901880-19-3
ProduktartBuch
EinbandartGebunden
Verlag
Erscheinungsjahr2008
Erscheinungsdatum01.07.2008
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.2692778
Rubriken

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 14 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel kurzfristig (1-2 Werktage) lieferbar. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.

Autor

Dr. Alexander Doujak ist Gründer und Managing Partner von Doujak Corporate Development. Er ist Mitglied des Aufsichtsrats der Palfinger AG und Autor zahlreicher Publikationen. Michael G. Moeller, Dipl.-Kfm.(Univ.) ist Managing Partner der Beratergruppe Neuwaldegg, Board Member der Neuwaldegg Research Group und Universitätslektor. Mag. Cornelia Stolla ist Consultant der Beratergruppe Neuwaldegg.
Weitere Artikel von
Moeller, Michael
Purpose Driven Organizations
2020 gesund und appetitlich (Wandkalender 2020 DIN A3 quer)
Bodenheim - Wohlfühlen zwischen Weinbergen (Tischkalender 2020 DIN A5 quer)
Bodenheim - Wohlfühlen zwischen Weinbergen (Wandkalender 2020 DIN A3 quer)
Unterwössen im Chiemgau - Luftkurort und mehr (Wandkalender 2020 DIN A3 quer)
Weitere Artikel von
Stolla, Cornelia
Weitere Artikel von
Doujak, Alexander
Harte Schnitte Neues Wachstum
Managing Cuts & New Growth
Managing Cuts and New Growth
Harte Schnitte Neues Wachstum
Harte Schnitte Neues Wachstum