Merkzetterl
Das Merkzetterl ist leer.
Design to Sell: Using Microsoft Publisher to Inform, Motivate, and Persuade
ISBN/GTIN

Design to Sell: Using Microsoft Publisher to Inform, Motivate, and Persuade

Verkaufsrang2105430in
5
BuchGebunden
288 Seiten
Englisch
"Design to Sell: Using Microsoft Publisher to Inform, Motivate, and Persuade" deals with computers/software.
EUR31,10
Lieferbarkeit unsicher

Produkt

Klappentext"Design to Sell: Using Microsoft Publisher to Inform, Motivate, and Persuade" deals with computers/software.
Details
ISBN/EAN978-0-7356-2260-9
ProduktartBuch
EinbandartGebunden
Erscheinungsjahr2006
Seiten288 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.1532401

Unser Service

  • ÖSTERREICHWEIT VERSANDKOSTENFREI!
  • Filialverfügbarkeit ist bei lagernden Titeln ersichtlich
  • Abholung in einer unserer Buchhandlungen
  • 14 Tage Rücktrittsrecht

Lieferbarkeit

Der angebotene Artikel ist in der Regel kurzfristig (1-2 Werktage) lieferbar. Sollte es wider Erwarten nicht so sein, erhalten Sie eine Benachrichtigung.

Inhalt/Kritik

InhaltsverzeichnisPerspective on marketing using design Working with Publisher Publisher at work Wrapping it up

Autor

Roger C. Parker is a noted authority on desktop publishing and newsletter design; he gives seminars throughout the U.S. and Australia. Among the 13 titles (exceeding 750,000 in print) he has written are the first editions of The Makeover Book and Newsletters From the Desktop, the previous four editions of Looking Good in Print, and Roger C. Parker's One-Minute Designer, and Looking Good in Print, Fifth Edition from Paraglyph Press.
Weitere Artikel von
Parker, Roger C.
Looking Good in Print
Design to Sell: Using Microsoft Publisher to Inform, Motivate, and Persuade
Microsoft Office 2000 for Windows for Dummies
# Book Title Tweet Book01
The Story of Giuseppe Verdi
Giacomo Puccini, La Boheme